Aug
8

Siapa saya?

Author Les' Copaque    Category Blog     Tags
Share : Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0LINE it!


Hai kawan-kawan! Kenal tak siapa saya? Saya pun berlakon dalam siri Upin & Ipin, Percaya tak?Selain daripada siri itu, kadang-kadang saya juga akan membuat kemunculan rahsia dalam animasi lain terbitan Les’ Copaque Production. Kalau tak percaya, cuba tengok gambar – gambar kat bawah.

Kalau nak tahu, saya pun salah seekor ‘watak tambahan’ dalam cerita Geng: Pengembaraan Bermula tau! Hehe, tengok lah ni! Pelakon pertama yang keluar skrin!

Siapa saya? Sayalah Si Polan! Ikon untuk Les’ Copaque!

Lepas ni, boleh lah kawan-kawan cuba cari kemunculan saya, Si Polan, dalam siri Upin & Ipin! Baiklah, siapa nak tandatangan saya? :)

[spoiler title="English translation"]

Who am I?

Hey there, friends! Recognise me? Believe it or not, I’m actually one of the characters in Upin & Ipin! Not only that, I made some special appearances in several of Les’ Copaque Production’s animations. If you don’t believe me, take a look at these screenshots below.

Ahem, not to brag, but I was the first character to appear in Geng: The Adventure Begins!

Who am I? I am Si Polan! The marvellous icon of Les’ Copaque Production!

Next time you watch Upin & Ipin, look closely, maybe you can spot me. Okay, I’m ready for autographs! :)

[/spoiler]

196 total views, 2 views today


  • http://www.lescopaque.com Si Polan (Admin)

    Nak tandatangan? hehe

  • http://www.facebook.com/azharkabuto Azhar Kabuto

    nak-nak

  • http://www.facebook.com/amyra.azu Jesnita Jes

    saya suka la ada watak baru 2…..boleh meriahkan lagi jalan cita upin dan ipin yang akan datang……teruskan dan tambahkan lagi watak2 di dalam cerita upin dan ipin…….

  • http://www.facebook.com/people/Shira-Usha/100001049545972 Shira Usha

    si katak yg comel..ank buah sy pminat setia awk ;)

    • http://www.lescopaque.com Si Polan (Admin)

      Ramainya peminat saya~

  • http://www.facebook.com/ezrizal Mohd Ezrizal Zakaria

    nak2

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002560913588 Siti Dian Nurfitri

    anak katak itu lucu

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002560913588 Siti Dian Nurfitri

    soal nya masa dia di atas hahaha

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002560913588 Siti Dian Nurfitri

    lucu sekali si

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002560913588 Siti Dian Nurfitri

    haha lucu

Facebook

Puteri
Puteri

Recent Posts

Recent Comments

Les’ Copaque Channel

300X600_YOUTUBE